Aku makin teruk. Aku call akak aku, minta maaf dan aku sanggup sujud di kaki dia 7 hari 7 malam. Tapi ckp aku ngndung luar nikah

Hi. Aku ni yang perut membusung macam ngandung 9 bulan. Katanya akak dan abang ipar aku yang buat lepas aku makan roti sardin dia buat. Itu kata orang yg berubat kan aku.

Keadaan aku masa tu, macam may4t hidup.. Akhirnya aku terpaksa bercerita pada mak ayah aku jgk. Masa tu jugak aku call mak bapak aku ceritakan perkara sebenar dan minta maaf dekat dorang.

Mak aku pun cakap dia pun rasa aku lain sebab aku bukan jenis anak yang meIawan cakap orang tua..

Sesampai aku di kampung, keluarga aku terk3jut tengok keadaan aku dan bapak aku antara percaya dan tak yang aku terkena buatan sih1r.

Bapak aku bawa aku buat lagi sekali full medical checkup tapi hasil tetap sama tiada sebarang peny4kit.

Bapak aku bawa berubat, masa berubat aku pengamal tu cakap depan bapak aku sendiri.

Yang sant4ukan aku ni adalah sedar4h sedaging yang tengah mengandung anak perempuan dan secara autom4tik aku terus tersebut nama kakak aku no.3 ni..

Bapak aku hanya mampu beristigfar dan pengamal tu cakap suami isteri yang sant4ukan aku!! Yang suami (abang ipar) dah lama menaruh hati dekat aku tapi tak berani nak luahkan sebab dia tahu aku akan menolak.

Yang perempuan pulak (kakak kandung aku sendiri No.3) memang tak puas hati dengan kecantikkan serta kelebihan yang aku ada.. Kej4m dan tersangatlah kej4m!!!

Selepas berubat, aku terasa badan ringan sangat sampaikan aku jalan rasa nak terjatuh.

Yerlakan selama ni berat jer aku bawa badan aku ni, tapi perut aku tak turun – turun dan aku boleh gelakkan pengamal tu lagi.. Aku cakap engkau bukan tandingan aku!!

Selepas aku berubat, aku m4kin teruk dan duduk rumah keluarga aku sendiri, aku jadi panas dan aku hilang pertimbangan.

Hari – hari aku makan seperiuk nasi dan 10 biji telur rebus.. Aku m4kin teruk dan teruk.. Bapak aku selalu akan baca Al-Quran sampai aku tertidur.

Aku dah lama tak tidur malam sebab panas, lepas subuh baru aku akan tertido tapi hanya 3 jam.. Mata aku dah hitam teruk macam panda dah..

Setiap kali bapak aku baca Al-Quran sebeIah aku, akan menangis suruh hentikan baca Al-Quran.

Aku pernah nak tik4m bapak aku dengan p1sau.

Seluruh negeri aku berubat sehinggakan tahun berganti tahun aku tetap tak sembuh malah m4kin hari m4kin hebat dug4an hidup aku dan m4kin s4kit..

Aku hampir nak b***h diri aku sendiri kerana aku dah m**i akal, aku teIan pil Jamu 30 biji sampai biru bibir aku.

Bapak aku perasan perubahan aku dan nampak botol pil tu atas katil lalu aku ditamp4r oleh bapak aku sendiri dan bapak aku joIok tekak aku.

Ya Allah ampunkanlah d0sa – d0sa aku kerana aku betul – betul hilang kawalan!!

Allah S.W.T masih sayangkan aku.. Terima kasih Ya Allah.. Aku berubat lagi tapi m4kin teruk.

aku call kakak aku no.3 minta ampun maaf dan aku sanggup sujud dikaki dia 7 hari 7 malam andai aku pernah s4kitkan hati dia tapi dia m4ki aku, dia tak mengaku langsung malah dia beritahu semua kenalan dan kawan – kawan aku, mengandung anak luar nikah.

Malunya aku hanya Allah S.W.T sahaja yang tahu! Sudahlah dibom0hkan malah difitnah pulak aku ni.

Start dari hari tu juga kesabaran aku dah sampai puncak, aku berdoa sedalam dalam hati aku masa dia nak beranak nanti akan ada masalah.. Itu doa orang yang teran1aya oleh aku..

Sepatutnya, dia beranak normal tapi dia terp4ksa operate.. Anak dia sehingga kini tak boleh bercakap langsung.

Setiap kali aku berubat dia pasti akan tambah dan tambah sih1r dia dan apa yang menyedihkan aku, m4kin kurang ajar dengan orang tua aku dan rumah tu m4kin hari m4kin panas.

Hingga aku buat keputvsan untuk balik ke Kuala Lumpur.. Biarlah aku s4kit seorang diri dari aku jadi anak yang derh4ka!

Walaupun, aku dah balik Kuala Lumpur gangguan tetap ade dan hari – hari aku penuh dengan gangguan aneh.

Pernah aku tengah sik4t rambut dekat cermin, benda tu dah berani tunjuk diri dia.. Dia boleh jalan seIamba belakang aku! Benda tu perempuan, hitam rambut panjang sampai lantai bila aku toleh dia tak ade..

Aku ni dulu penakut teramat – amat tapi bila dah bertahun benda ni asyik mengh4ntui aku, dah jadi biasa dan h1jab aku dah terbuka sehingga kini.

Keadaan aku m4kin hari m4kin tenat dan aku dah redha andai masa aku dah tiba.. Aku pun ade call mak bapak aku minta halalkan semuanya dan minta ampun maaf andai selama aku hidup ni banyak aku s4kitkan hati dorang..

Mak bapak aku cakap andai ni takdir hidup aku dorang redha.. Oh lupa aku nak cerita, masa bapak dan mak aku tahu yang sant4ukan aku kakak aku sendiri,

mak aku tanya kakak aku tapi dia tak mengaku!! Mak aku sampai tak hiraukan dia tapi aku cakap dengan mak aku jangan disebabkan aku, mak berd0sa sebab bahagikan kasih sayang.

Siapalah kita untuk menghukvm dia biar Allah S.W.T sahaja yang membaIas.. Sebagai mak dan bapak jalanilah tanggungjawab seperti biasa sebab aku tak nak mak aku kena jawab kat sana nanti.. Aku cakap biarlah ni antara aku dan dia sahaja..

Tahun ke 5 aku masih s4kit, kakak aku no.2 call katanya ada ustaz nak ubatkan aku dan suruh aku balik kampung secepat mungkin sebab nyawa aku dihujung tanduk.Ustaz tu suruh kakak no.2 tanya aku, betul ke ade gagak dekat balcony rumah aku?

Memang gagak hitam tu ade kat situ dah 2 hari asyik memekak jer dan ustaz suruh aku balik sekarang juga dia akan buat dari jauh supaya gagak tu hilang dan ustaz pesan dengan aku andai gagak tu patuk kepala aku nyawa aku di ambang m4ut!

Dalam keadaan aku yang lemah, kaki aku bengkak macam gajah dan perut aku membesar macam orang mengandung kembar 8 anak, aku gagahkan juga naik LRT ke stesen bas dan balik ke kampung.

Ustaz ade berpesan jangan sesekali tidur dalam bas tapi aku memang dah tak larat.. Masa aku dalam perjalanan balik ke kampung, aku tertidur dan bermimpi bas yang aku naik accid3nt..

Bas tu terbeIah dua dekat seat yang aku duduk tu.. Kiri kanan aku lori yang bawa besi macam terowong tu.

Besi terowong tu nak cucvk jantung aku tapi Allah masih sayangkan aku, kakak aku no.2 call. Bila aku tersedar aku tahu tu bukan mimpi malah betul – betul hampir terjadi.

kiri dan kanan aku lori yang sama dalam mimpi aku. Bagi aku, itu petunjuk kecil dari Allah S.W.T..

Driver bas tu macam tahu ada yang tak kena dekat aku.. Sepanjang perjalanan driver bas buka surah – surah Al-Quran sekuat – kuatnya sehingga sampai kampung aku. Bila sampai kampung ini pula berlaku. Oklah nanti aku sambung yg terakhir..